دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 13
تعداد نوشته ها : 1
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem269

تاثیر کامنت مارکتینگ بر سئو سایت

برخی از شرکت ها بر این باورند که بخش نظرات صفحات وبلاگ ممکن است بی فایده باشد و حتی ممکن است موجب ایجاد مکانی برای لینک‌های اسپم و محتواهای بی اهمیت که ممکن است به سئوی آن ها آسیب بزند، باشد.

اما درواقع این بخش ابزاری موثر برای افزایش رتبه‌بندی صفحات و پیشی گرفتن از رقبا برای کسب رتبه برتر است. با این حال اکثر شرکت ها نحوه کارکرد و استراتژی های درست استفاده از این ابزار را نمی‌دانند.

بخش نظرات سایت باید به درستی مدیریت شوند تا بهترین تاثیر را بر روی سئو سایت و برندسازی شرکت داشته باشند در این مقاله من قصد دارم تا درباره کامنت مارکتینگ مزایا و معایب آن و استراتژی های استفاده از آن توضیح بدهم.

این مقاله توسط سایت https://nabznet.com/ تهیه شده است.


مزایای بخش نظرات بر سئوی الگوریتمی

بهینه سازی موتور جست‌وجو (SEO) به شما کمک می‌کند تا در صفحه‌ی جست‌وجوی گوگل در رتبه بالاتری نسب به باقی رقبا قرار بگیرید. گوگل برای این رتبه بندی از الگوریتم‌های متفاوتی استفاده می‌کند اما در اینجا چند راه وجود دارد که بخش نظرات میتواند به سایت شما در این رتبه بندی کمک کند.

  1. به تعداد کلمات اضافه می‌کند.

یکی از مهمترین جنبه‌های سئو، تعداد کلمات است. هرچند که عوامل مهم دیگری نیز در تقویت سئوی سایت شما وجود دارد اما تعداد کلمات نیز بسیار اهمیت دارد بخش نظرات برخلاف سایر محتوای سایت که ثابت هستند کاملا متغیر است و هربار با افزودن نظرات توسط مخاطبین به تعداد کلمات سایت افزوده می‌شود و باعث میشود تا رتبه بندی افزایش پیدا کند.

این بخش به دلیل اینکه همیشه در حال تکامل هستند به سودمندی سایت کمک میکنند این بخش بخصوص برای سایت‌هایی با پست‌های کوتاه تر بسیار مفید است.

  1. نمایه سازی معانی نهان یا سئوی معنایی (LSI)

نظرات میتوانند به توسعه LSI سایت شما نیز کمک کنند. LSI بخشی مربوط به جست‌وجوی کلمات کلیدی است. برای تقویت سئو پست‌های شما دارای یک سری کلمات کلیدی خاصی هستند که به الگوریتم موتور جست‌وجو  کمک می‌کنند تا مشخص کنند سایت شما در مورد چیست، درک بهتری از داشته باشد و آن را با کلمات کلیدی تطابق می‌دهند. LSI این کلمات کلیدی را پیدا می‌کند آن‌ها را توسعه می‌دهد تا نتایج جست‌وجو مفیدتری را به کاربران ارائه دهد.

ممکن است نظردهندگان در بخش نظرات از کلماتی استفاده کنند که مشابه کلمات کلیدی مورد استفاده شما در محتوا است اما یکسان نیستند و این موجب میشود تا محتوا از لحاظLSI  غنی شود.

به عنوان مثال ممکن است در مقاله‌ای در مورد بهبود سئو در بخش وبلاگ پست شود ولی در آن LSIها ذکر نشوند در بخش نظرات ممکن است درباره آن موضوع بحث شود و LSIها بیان شوند و افرادی که درباره آن کلیدواژه‌ها سرچ می‌کنند به واسطه نظرات کاربران به پیج هدایت میشوند.

کسب اطلاعات بیشتر: اهمیت سئو در افیلیت مارکتینگ

  1. به‌روزرسانی مداوم محتوا

الگوریتم رتبه بندی گوگل به محتوای تازه و جدید اهمیت زیادی می‌دهد. اماچگونه می‌توان محتوایی که چندی پیش نوشته شده است را تازه نگهداشت؟ از طریق بخش نظرات.

اگر مدت زیادی از اپدیت پست شما گذشته است ممکن از یک کامنت جدید تاثیری بر روی سئوی شما نداشته باشد اما اگر بحثی با کیفیت بالا در نظرات شما وجود داشته باشد این بحث میتواند باعث شود گوگل صفحه شما را تازه تر و در نتیجه، رتبه بهتری به شما اختصاص دهد.

این مسئله اهمیت محتوای جذاب را نشان می‌دهد چرا که باعث ایجاد یک گفت و گوی  چالشی و....

برای مطالعه ادامه مقاله به لینک https://nabznet.com/does-comment-marketing-help-improve-your-sites-seo/ مراجعه کنید.

دسته ها :
سه شنبه بیست و یکم 1 1403
X